maandag 23 juni 2014

Hartelijk welkom!!!

Hartelijk welkom op mijn nieuwe weblog!!! Vanaf vandaag ga ik jullie via dit medium op de hoogte houden van mijn concertbezoeken van mijn favoriete band Rowwen Hèze.

Waar ik voorheen met ontzettend veel plezier mijn concertverslagen met jullie deelde op het gastenboek van de website www.rowwenheze.nl, zullen deze dus vanaf heden te vinden zijn op www.bjorngoesrowwenheze.blogspot.nl

Laat ook vooral weten wat jij van mijn stukken vindt en hoe jezelf een optreden van 'de manne van staal' hebt ervaren!

Tot gauw!

Hartelijke groetjes,
Björn

1 opmerking:

  1. Hoi Björn, geweldig idee! Ik vind het ook jammer, dat je nog maar 2 regeltjes hebt om een reactie te plaatsen op de RH-site en gebruik dan altijd de site van Jack Poels om mijn ervaringen te delen. Leuk dat je deze blog bent gestart. Groetjes, Ine Werker.

    BeantwoordenVerwijderen